Wuuuuupsssss

Hej på er allihopa. Efter att jag och Mami druckit kaffe gick vi och vila lite haha, det slutade med att vi vakna nu. Inte riktigt så det skulle bli. Jag kommer inte kunna sova inatt och jag börjar skolan kl 8 imorgon Wäääh.. Har också lite ångest över att jag inte kan träffa dani som får permiss nu på torsdag. Var tvungen att ringa dit idag och säga att jag fått förhinder. Kan inte förlora mer timmar ifrån skolan men å andra sidan tycker jsg synd om honom.. Fan. Nae nu ska jag dricka kaffe igen och sedan äta lite mat. Här nedan får ni svar på 2 frågor, hörs sen.

Almedina: Hej selma, vad fin jacka vart haru köpt den o vad äre för storlek :)? e den från gina kanske ? :) i tebi i ivoru zelim sve najbolje :D ! kärlek till dej gumman!!

Svar: tack så mycket :) nej den kommer ifrån H&M, storlek 36 men den finns inte kvar. Den är 2 år gammal om jag inte minns fel. Men det finns de som ser nästan likadana ut, överallt typ :) puss på dig

Selma: Vilken klass går du i ? :)

Svar: jag går i 1an, men ska egentligen gå i 3an och ta studenten i år.. Fyller 19 år i sommar. Snacka om att jag ångrar att jag inte skötte högstadiet nu.. Ångest.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!