Update

Nu har jag städat iordning. Sitter i sängen framför tvn med en kopp kaffe. Tara kommer hit snart också weeeey!

Eftersom att jag somnade ifrån både Rose och sedan min älskling som jag hade bestämt spendera natten med så tycker jag att han förtjänar några gulliga rader här, så han blir lite glad.

Du gör mig så lycklig. Folk i min omgivning märker att jag äntligen mår bra igen och det är tackvare dig. Jag älskar vårt egna språk till varandra som ingen förstår. Jag älskar dina vackra ögon och ditt underbara skratt. Du har gjort mig till någon jag för ett år sedan trodde var omöjlig att bli. Du betyder så sjukt mycket för mig och jag hoppas att den kärleken vi har, alltid lever kvar. Du är bäst bebo! Min känselpensel, min skatt, min älskling jag saknar dig varje sekund av mitt liv.


Kommentarer
Nayomi

aw vad gulligt ;) görs idag då?



Blogg: http://nayomi.blogg.se/
2012-03-10 @ 13:09:14


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!