Ti si moje srce.

Allt gick så fort men nu känns det så rätt. Du har alltid gjort mig glad, även innan. Du har alltid fått mig att skratta. Förut fick du mig att skratta men idag har du även mitt hjärta. Jag vet inte vad jag ska säga för att förklara hur lycklig jag är över att ha dig i mitt liv. Du kom in som en ängel och lyfte upp mig från allt det tråkiga och onda jag varit med om. Du ger mig inte bara lyckan, du ger mig också kärleken, känslan, tryggheten, glöden - allt. Att det fanns såna som dig det trodde jag aldrig. Jag kommer inte kunna förklara genom några ord i världen hur mycket du betyder för mig. Jag tycker om dig till månen och ända ner till de djupaste havet och tillbaka. Jag skulle kunna skriva i månader om vad jag känner för dig och hur du får mig att må och berätta vilken fantastisk kille jag träffat. Men inget ord, ingen handling i världen skulle ändå ge det rätta svaret för det går verkligen inte att beskriva. Jag ska satsa allt för dig min skatt. Jag ska kämpa för oss som jag aldrig gjort förut, jag ska lägga ner kropp och själ för att det vi har ska fortsätta vara såhär fint och rent. Du har förtrollat mig, du har fått mig att inse sp mycket. Du har stöttat mig, funnits där, hjälpt mig, tagit hand om mig, brytt dig som ingen annan och jag lovar dig att allt du gjort för mig, ska jag göra tusen gånger om för dig. Jag tycker om dig mest i världen min känselpensel. Jag hoppas att framtiden är vår, jag ska göra allt i min makt för att det ska bli så. Hatar dig <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!