Svar på kommentarer innan jag slocknar.

Anonym: naw, va gulligt sms! Men vadå jag hatar dig med hela mitt hjärta:P hahah.. lite fel skrivet där va ?

Svar: visst?! Haha nej, det är vårat eget språk. Vi säger så till varandra dagligen haha ingen förstår sig på oss :)

Anonym: Hej!
Först o främst vill jag säga att du har en otroligt bra blogg o du e otroligt vacker!

Jag kikade igenom kategorin med Love questions, o det har verkligen hjälpt mig! Jag har haft problem med min pojkvän i flera månader nu o tack vare dina svar till alla andra har jag fattat hur jag egentligen bör vara efter allt skit jag fått gå igenom honom. Så jag ville bara tacka dig.
Kram

Svar: tack för det, verkligen! Åh, jag blir jätte glad av att kunna hjälpa andra. Det glädjer mig massor att detta har hjälpt dig. Stay strong girl, låt ingen trampa på dig! Lycka till med allt. Kramar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!