STEREOTYPER, CHECK!!

Min man är fan bäst. Han pushar mig till alla viktiga grejer som jag egentligen bara skjuter upp som sedan orsakar ångest. Jag har precis skrivit klart en grej i etiken som skulle varit klar för länge sen. Har bara skitit i det, inte orkat ta tag i det och skjutit upp det. Men idag sa mitt hjärta: älskling plugga nu sen kommer du känna dig stolt och glad, jag kommer bli stolt och glad och så pratar vi i telefonen efteråt tills du somnar och vaknar pigg till skolan och inser att du gjort något bra igår. Han har så gott inflytande på mig. Han får mig att kämpa.

Jag satte mig direkt och nu ca 40 min senare har en tyngd släppts från mina axlar. Så skönt det känns såhär i efterhand! Hoppas bara att jag blir godkänd nu. Annars lär jag få spel.

Ska strax hoppa in i en dusch och sedan bara chilla tills jag blir trött. Hade bäst allihopa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!