Söndag!

God morgon mina snäckor! Har ni sovit gott? Tänk för det har jag. Trots att jag drömde om hajar. Brrrhhhh.. Fett läskigt. Men nu är jag vaken i alla fall. Är egentligen skit trött men det är bäst att jag går upp nu eftersom att det är skola imorgon. Snart ska jag hoppa upp ifrån sängen och göra kaffe och frukost och sedan diska lite.

Min skatt, jag byter inte ut dig mot något! Du har gett mig kraft att kämpa när jag inte orkat, du har tröstat mig under alla dåliga dagar, du har brytt dig som ingen annan. För dig skulle jag springa till månen och tillbaka (om det gick hihi) du är helt klart bäst och jag njuter av varje sekund med dig.


Kommentarer
ord blir meningar

ALLTSÅ HAHA SEELMA MAN VILL BLI KÄR NÄR MAN LÄÄÄÄSER DINA LOOOOOOVEEEELETTERS ALL DAY LOONG. hihi



Blogg: http://ordblirmeningar.blogg.se/
2012-03-04 @ 13:06:01


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!