Nyduschad

Jag ska alldeles strax lägga mig och sova. Ni kanske undrar vad jag gör vaken? Jo det är såhär att jag har studiedag imorgo weeeey! Sitter här i soffan framför tvn, nyduschad och saknar min man. Skulle bara vilja krypa in i hans famn ikväll men det får bli någon annan dag. Mitt hjärta är den underbaraste i hela världen. Är så tacksam över att jag har honom. Verkligen. Han lyser upp alla mina dagar. Nej nu ska jag sluta känsla mig och snart ringa upp honom och säga god natt sedan ska jag väl sova. Mina ögon börjar svida och förresten, jag har snart druckit upp hela min cola, illa. Vi hörs imorgon igen. Puss och god natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!