Kommentarer

Denise: Oj, var ett tag sedan man var inne och läste här! Hoppas att allt är bra med dig och att livet leker :)

Svar: hellow! Weeeey du hittade hit igen haha, jo då livet leker med vissa uppgångar men det går :)


Leila: Merhaba Selma!
Jag har kommit fram till att man har lättare att säga elaka saker än snälla, detta har jag sedan en tid tillbaks ändrat på när det kommer till mig. Med det vill jag säga är att jag tycker om att läsa din blogg. Du stavar mycket bra och har bra grammatik i dina inlägg, vilket är något jag gillar! Tyvärr är detta något man ofta inte får se nuförtiden. Om inte annat, fråga S hur jag blir när människor inte kan stava for shit, särskriver, etc. ;)
Hadi, güle güle och ta hand om dig!

Svar: Hejsan Leila! måste bara tacka för dina fina ord och säga att du har ett grymt fint namn. Min syster heter Leyla i andra namn :) haha jag ska fråga henne Hade bäst, öptum

Selma: Du är så snygg!! Läser din blogg everyday;)

Svar: tackar!!! Jasså? Haha vad glad jag blir, du har ett feeett fint namn ;)


Sara: Jag förstår precis vad du menar! Känner samma sak. Du är stark Selma. Kram

Svar: glad att någon förstår. Om du känner som jag är du minst lika stark. Puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!