Jag blev kille, hon blev tjej.

HAHA fan vilken rolig kväll! Jag har fått Sofia att ta på sig mina kläder, sminkat henne och fått henne att använda löshår. Själv har jag fejkad tatuerat min arm med "2pac" och min hals med "thug life" och använt Sofias kläder. G SHIT!


Det är fett mycket skönare i killstil, promise.. Men Sofia blev helt till sig i mina tighta jeans: "fan man kan ju röra sig" (så går hon ner i typ spagat) jo jag förstår det till skillnad från dina hängbrallor som sitter på halva röven Hahhaha. Bästa vi!

Bilder kommer förmodligen.. :)


Kommentarer
ord blir meningar

HAHAHAHAHAHAHHAHAHA JA DÖR.. så tunga



Blogg: http://ordblirmeningar.blogg.se/
2012-03-08 @ 23:54:14


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!