Im lookin trough you

Jag har sagt åt mig själv att sluta bry mig om folk som inte har mer vett i skallen än att orsaka drama och vara falska, jag har sagt åt mig själv att inte ett enda blogginlägg till, ska jag skriva om folk som inte kan bete sig som människor. Men jag MÅSTE få skriva. Jag får flipp. Kan inte förstå hur folk har hjärta och hjärna till att hålla på som vissa gör. Jag förstår inte hur människor orkar lägga ner sin tid och energi på att förstöra sitt eget liv och FÖRSÖKA förstöra andras. Jag är trött på att ställa upp men få kuken tillbaka, ärligt talat. Kom inte till mig längre, inte någon. De enda jag kommer lägga ner kropp och själ på är familjen, mina närmaste vänner och Igor. Resten kan suga kuk. Bokstavligen. Hoppas den fastnar i halsen också. Kväver er. Folk vill ha så mycket, man ger dem lillfingret men de käkar hela handen. Man hjälper till och stöttar, till och med erbjuder sitt hem. Ändå går ni bakom ryggen men sedan hör av er som om ni vore Guds bästa barn.


Jag lär inte förlora någonting på detta. Jag har min familj och de andra viktiga personerna i mitt liv. Jag vet vilka som är äkta nu, och jag kommer aldrig ångra något av det jag skrivit här. De som kommer ångra sig är ni, alla falska bitches som låtsas vara så bra, så snälla, så omtänksamma. Jag är inte den enda som märkt att de spelet ni kör inte funkar. Man ser rakt igenom er. Falskheten lyser igenom era kroppar, igenom era ögonen, igenom erat fina leende och framför allt i era ord ni sänder mig. Ni kommer få ångra er när ni förlorar, ni har redan börjat förlora flera vänner gång på gång. Snart är ni ensamma kvar. Men jag står fortfarande här på samma plats med mitt liv, en god framtid, goda vänner, en pojkvän som behandlar mig perfekt, en familj som bryr sig och inte minst mig själv - självrespekten.

Orkar inte med snakes, snitches & fakeass bitches. You are out of my life! För gott! Hoppas ni är nöjda, och att ni kommer långt. Slösar inte en sekund av mitt liv till på er. Sätter punkt strax och det blir min sista mening till er. Fuck you. Im out.


Kommentarer
ord blir meningar

fortsätt stå på dig selma!



Blogg: http://ordblirmeningar.blogg.se/
2012-03-04 @ 22:33:30


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!