Huvudvärk

Varför ska min huvudvärk hindra mig ifrån att gå ut? I väntan på att rosita hör av sig ska jag vila huvudet framför tvn. Jag har i alla fall mättat min mage med ris och korvstroganof (stavning?) som egentligen inte skulle bli den maten.. Jag tog fram och tinade min älskade kycklingfalukorv och kokade ris, hackade lök och vitlök och så skulle jag bara mixtra ihop lite med tomat puré och kryddor men det slutade med matlagningsgrädde och hela skiten och vips: KORVSTROGANOF à la Selma. Den vart faktiskt riktigt god!

Vill bara tacka er för alla kommentarer ni skriver här på bloggen. Ni är bäst! Blir lika glad varje gång :) Nej nu ska jag vila huvudet lite. Bjuder på en bild ifrån i somras, saknar min hårfärg.

Pussar


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!