Hellow

Hela dagen har bestått av soffhäng. Det är första gången i mitt liv som jag är bakis och det är Igors fel! "älskling är du bakis? Älskling..." blablabla. Jag var inte ens bakis, mådde skit bra. Men sen kom illamåendet och så vart jag fett lat. Orkar inte göra ett shit!

Men nyss tog jag mig faktiskt i kragen och trampa bort mot Coop med min prinsessa för att handla lite. Ska klunka i mig 2 liter coca cola ikväll fy fan vad gott! Strax ska jag lägga mig i ett bad också, sover kvar hos prinsessan inatt igen. Orkar verkligen inte röra på mig.

Puss på mitt hjärta.
Du är bäst.
Du är allt jag någonsin önskat.
Du är mitt hopp när jag mår dåligt.
Du är min kraft när jag inte orkar mer.
Tack för att du är du.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!