Fuck all y'all

Varför bryr sig folk om andras liv? Varför orsaka kaos? Varför göra ONÖDIG drama? Snälla ge bara upp. Bara för att ni inte är lyckliga behöver det inte gå ut över andra eller det SKA inte gå ut över någon annan. Hade jag velat förstöra för någon av er så hade jag kunnat göra det på 1 sek. Jag har er runt mitt lillfinger men grejen är den att jag vuxit upp ifrån såna barnfasoner. Lever jag för mig själv eller lever jag för någon annan? aa den frågan kan ni ju ställa er själva för det verkar som att era liv består av att tänka, informera och vidarebefordra saker om mig. Alltså cirkulerar jag i era huvuden konstant. Ska jag skratta eller gråta? Ni är inga barn någon av er EGENTLIGEN. Men fan bete er då också.. Jag sitter på min plats, har mitt eget att tänka på men folk kommer till mig och snackar, jag ser med mina egna ögon men jag lägger inte näsan i fucking blöt för det. Gör inte det ni heller för ingen kommer lyckas att krossa mig, kom ihåg vad jag sa.

Nu ska jag göra kaffe. Peace.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!