FAMILJEN ANNORLUNDA

Nu är jag på bättre humör igen efter att ha pratat med min älskling i telefonen. Hur kan man sakna en människa så mycket? Han ger mig så mycket glädje och om ett gott skratt förlänger livet, som man säger lär jag bli 150 år gammal. Nu ska jag lägga mig framför tvn och kolla på familjen annorlunda. Ni vet de programmet med så stora familjer? Tänk ändå vad fett och ha ett fotbollslag till ungar haha, men jag skulle nog aldrig orka med så många barn även om jag ÄLSKAR dem och blir så lycklig av att vara i närheten av barn. Ni ska se deras tvätt, hur mycket mjölk och såna grejer de måste köpa. Så mycket skrik och liv konstant. Men de har nog jävligt roligt ihop!

Bjuder på en bild på mig och cash.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!