Uppdatering !

Hej mina vänner! Kom precis innanför dörren. Har umgåtts hemma hos pappa med Tamara, Frida och Denis. När t och f drog kollade jag och Denis runt på youtube på 2pac och jag längtar verkligen till när han kommer tillbaka. Han lever och han kommer komma tillbaka. Sök på utube "tupac is alive" så kommer ni hitta en hel del fakta och faktiskt sanningar. Många tankar utan svar men vänta bara i två år så kommer vi få höra nya låtar av tupac. Är säker på att han lever. :)

Ikväll spelar Barca mot real och sorgligt nog har jag inte den kanalen här hemma och jag orkar inte ge mig ut för att titta på matchen heller. Hoppas att Barca tar hem det ikväll. Puta Madrid, eller vad säger ni?? Ni får gärna kommentera under matchens gång och berätta hur det går hihi. Har facebook i fall ingen meddelar mig, man får reda på allt därifrån hahaha.

Nu ska jag ta mig ett långt varmt bad och sedan plugga. Ska även vara uppe lite extra länge idag om jag pallar eftersom att jag är ledig imorgon hähä!

Här har ni en ful bild ifrån nyår haha man ska bjuda på sig själv ibland.
Sätter nog punkt här. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!