Update

Mr i haha fan är dt för folk du umgås me? Grow up!

Svar: och du vet förmodligen inte vem Mr i är, å andra sidan fattar jag inte varför det skulle vara omoget att skriva så?! Hade bäst!

Hello alla peps. Dagens människor är en aning skumma but thats life. Sitter hemma med min kusin och Tämigirl. Vi har precis käkat köttfärssås och spaghettti (pashgetti och köff köff sås) det satt fint i kistan kan jag lova. Nu ska vi göra kaffe och bara snacka skit tills solen går upp. Ne, där ljög jag lite. Jag ska sova skapligt, inget festande för min del :)

Facelook today!


Kommentarer
....

tro mig, om jag inte hade vetat vem det är hade jag inte yttrat mig. Jo det är korkat o omoget att välja de slags av umgänge. Du kommer förstå när du blir lite äldre :)



2012-01-13 @ 20:19:52
Pega

Hej tjejen,antar att det är I som du träffar,han e super fin kille:) Önskar er all lycka



Blogg: http://pegas.blogg.se/
2012-01-14 @ 12:42:00
SUPERWOMAN

alltså va fan ska folk ens yttra sig och lägga sig i vem man umgås med ?. Hon sätter ju för fan sina egna gränser och hon vet väl själv vad hon gör. Selma kör ditt race bara. Du vet bäst själv !



Blogg: http://nataliegatica.devote.se/
2012-01-14 @ 20:11:55


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!