TISDAG

Hello Tisdag. Jag vaknade vid kl 12 idag, känns bra eftersom att jag ska till praktiken imorgon, börjar dock så sent som 16:00 så det är skönt. Jag kunde verkligen inte sova inatt, mådde så illa och låg och vred och vände på mig.. Men idag känns det lite bättre och imorgon ska jag fan till praktiken!!

Bästa viccy hjälper mig med tvätten hahah vi var tvungna att ringa våra mammor och fråga i hur många grader man tvättar vinterjackor HAHA så dumma som vi är kollar vi inte i, jackan på lappen. Orka att våra mammor ska dumförklara oss båda två haha .. 

Viccy håller på och käkar kladdkaka med grädde som den tjockisen hon är och om en halvtimme ska vi ner i tvätten igen.. Det var allt för moooii, puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!