Tämigirl

Hej bloggisen! Vaknade runt tre tiden, hade tusen missade samtal och sms haha så kan det gå när man är som en sovande björn. Somnade faktiskt halv 9 imorse.

Gick upp och tog mig ett bad, sedan kom syrran och vi käkade pappas goda mat. Inte långt efter kom min prinsessa Tamara och Denis förbi och så gick vi hem till mig, här blev det chanz, kaffe, power kung, godis och chips.

Jag och Tamara ligger just nu i min säng och nördar med en varsin telebobo. Illa. Imorgon ska vi ta tag med det sista plugget. Det är inte så mycket faktiskt. Bara lite natur och sen plugga in lite i skallen för två prov. Det kommer nog gå galant! Vi måste bara se till att peppa varandra.

Nu ska jag knäcka en till power king och dra med mig min bästa Tämigirl ut på den kalla balkongen för en cigg.

Jag visste inte att det fanns så underbara människor. Te quiero.

Här har ni en fin bild på tara G från idag. Pz..


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!