Så himla härligt!

Tjenare peps! Jag tog mig upp imorse och med liiite problem tog jag mig in i huset där jag numera ska jobba ett tag framöver. Byggnaden ville inte släppa in mig först men efter några samtal kom jag in och nu har jag fått en touch nyckel.

Det är grymt kul och både personalen och brukarna är så otroligt gulliga och härliga. Är hemma hos pappa nu för att käka lite lunch och sedan vid ett ska jag tillbaka igen och jobba en timme till. Får sluta kl 2 idag. Perfa. Ska nog möta upp min pärla Tamara efter det med tanke på att hon slutar samtidigt och så ska jag ringa min andra pärla, den danska ni vet.. Och se hur det gått för henne :)

Hör av mig sen, måste fixa klart maten här nu. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!