PLOCKA UNDAN LITE HÄR HEMMA

Måste gå och hälsa på min moster snart, saknar henne otroligt mycket. Hon är min ängel, den vackraste av dom alla. Vi ses på andra sidan! Jag älskar dig.


Nu är jag ren och fräsh efter en skön dusch. Är faktiskt varken seg eller trött längre. Ska plocka undan lite här och kicka till mamsen (vilken tur att hon är en TIDIG morgonmänniska) och hänga lite där innan skolan börjar. Hoppas att vårat nya schema börjar gälla idag vilket jag egentligen inte tror men man kan ju alltid hoppas som sagt. Min hjärna kommer vara helt grötig idag, men det är sånt man får ta. Ikväll lär jag sova som en liten prinsessa efter pappas födelsedagsfirande. 

Att en människa kan vara så egoistisk, det trodde jag inte om dig.. Verkligen inte.
But heey, life goes on. Det är inte så att jag går under. Är bara jävligt besviken.
Att en person kan ändras på så kort tid. Vänta, vad är det man brukar säga? .. Skenet bedrar.





Kommentarer
Anonym

Vem e de du skriver om då



2012-01-10 @ 11:23:22
Sara

Älskar låten



Blogg: http://unikingenannanlik.blogg.se/
2012-01-11 @ 11:01:56


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!