ONSDAG

HELLO! har inte haft tid att skriva idag som ni kanske har märkt. Sov som sagt i klocket, vaknade vid tolv av att akilles och destiny hoppade på mig (viccy bad dem, jävla kärring haha) Vi gick ut med dem och sedan fixade oss och tog vagnen mot hageby, var tvungen att handla hem mat så nu är både kylen och frysen fulla. 

När vi kom hem käkade vi lite och sedan stack jag för att jobba vid 4. Fick sluta en timme tidigare för att det inte fanns så mycket att göra nu på kvällen, så jag mötte upp viccy för en stund sen och så stack vi och handla lite som jag glömde köpa hem förut. Vi ska laga lite mat och bara snacka skit nu. Viccy visade mig dessutom en "serie" som heter Elsas värld. Så de ska vi kolla på ikväll. Imorgon börjar jag så tidigt som 7:00, så det blir att sova tidigt ikväll för min del.

Nae, om man skulle fixa och frysa in all köttfärs så det inte blir förstört och sedan sätta igång med maten. I nästa inlägg svarar jag på en fråga som jag fått. PUSS

Kommentarer
joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej! Jag heter Joanna och är 23 år och när jag blev 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund.

Så kolla gärna in min blogg:)

Ps. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)

Ps. Finns även flera tävlingar med fina priser så passa på att anmäl dej:)



Blogg: http://domkallarmighannes.com
2012-01-25 @ 20:48:59


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!