NATT-INLÄGG

Jag undrar egentligen vilka alla mina besökare är. Vissa av er bor inte ens i Norrköping och det känns ändå rätt läskigt. Nej inte läskigt, men konstigt. Folk i andra städer vet vad jag sysslar med. Å andra sidan är det rätt coolt. Visst? Ni hittade mig någonstans, eller Gud vet vad och ni följer mig än idag. Ye, det är faktiskt grymt! 

Ni får jätte gärna kommentera inlägget och skriva vilka ni är och var ni bor (vill ni vara anonyma kan ni väl i alla fall skriva vilken stad ni kommer ifrån?) 



Annars? vad gör jag vaken? Sitter och funderar. Det är faktiskt inte likt mig längre, inte på det jag tänker just nu i alla fall. Vill bara peta ut någons ögon med en gaffel. (aj fan vad ont, ser framför mig och får nästan lite ont i ögat HAHA) nej men ärligt. Jag är faktiskt lite sur, en skopa arg och en skvätt besviken. Men sånt är livet. Det är bara att ta nya tag och rulla vidare visst? Det går över. Det är inte så att jag är depres, nää fuck det!

Börjar bli lite små trött, eller jag har varit sömnig ett tag men min lilla hjärna vill arbeta idag så jag får nog ingen sömn på ett tag. Haha min brorsa vaknar mellan varven och pratar med mig, tar en cigg, skrattar och sedan somnar om. Hahahaha! Det finns bara EN Deniz och det är TUR att han är min brorsa! ♥

Nä, vi hörs imorgon peps. Med bilder förmodligen. Puss.

Kommentarer
Leila

Jag frågade precis samma fråga på min egen blogg då det börjat bli en hel del trafik där, fast givetvis utan kommentarer.

Jag är en vän till Sofia och hennes familj, och det var via Sofias blogg som jag hittade din och har börjat läsa den.

Ha en fin söndag! :)

MVH, Leila aka K'Nin.



Blogg: http://giwen.blogg.se/
2012-01-08 @ 12:03:24
Rebecka

Herrljunga , fick länken av ponja :)



2012-01-08 @ 12:51:52
Anonym

Norrköping, känner dig inte. vet vem du är genom andra :)



2012-01-08 @ 19:40:57
Anonym

Ida landskrona... jag stalkar dig :)



2012-01-08 @ 19:54:51
ord blir meningar

Haaarika, stockholm :D en kompis visade din blogg & ja var fast direkt!



Blogg: http://ordblirmeningar.blogg.se/
2012-01-08 @ 20:04:38
Sara

Stockholm! :)



Blogg: http://unikingenannanlik.blogg.se/
2012-01-09 @ 18:49:16
Hadil

örebro :)



2012-01-09 @ 19:53:04
O*

Södertälje :)



2012-01-09 @ 23:10:22


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!