MR I

Hellow! Rose stack för en timme sen och då ringde jag och pratade lite med Veronica, kort där efter ringde MR I/DR I så jag har pratat med han fram till nu. Hahaha snubben är helt flippad alltså. Så rolig människa! Par middag och sånt med kameler.. Knas haha

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan ringa upp han igen tror jag eller bara hoppa i säng för imorgon ringer alarmet 8:30. Vi slutar rätt tidigt, SÅ SKÖNT! Nej nu kallar duschen på mig måste springa så det inte blir allt för sent. Peace & love. 

Viccy taggade mig på denna bilden nyss på FB som är tagen i somras. Saknar dig pullan!


Kommentarer
isabel

Mr i haha fan är dt för folk du umgås me? Grow up!



2012-01-13 @ 13:09:27


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!