MITT HJÄRTA

Jag är glad över att jag träffade dig mitt hjärta. Du kom in i mitt liv och förändrade allt som var i de. Du gör mig otroligt lycklig, du lyser upp tillvaron i mitt liv och gör mina dagar så mycket bättre än de var innan. Bara ett samtal ifrån dig kan förgylla min dag. Ditt skratt får mig att aldrig vilja vara utan dig. Jag tror att vi kan komma långt och jag är beredd på att satsa allt. Saknar dig hela tiden. Du har mitt hjärta i din hand, glöm inte det! Ingen kan komma emellan oss, ingen kan förstöra det vi har och kommer bygga på. Jag ska aldrig svika dig och tro mig, ska kämpa för oss som den krigare jag är. HIHI puss mitt hjärta.


Kommentarer
rebecca gabroson!

fett glaaaaaaaaaaaaaaaaad för din skull selmishhhhhh, hoppas du får vara lycklig hela livet. hähä puss på dej



2012-01-27 @ 09:12:51


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!