Min dag såhär långt.

Idag är jag inte ens trött efter jobbet. Ett tydligt bevis på att jag sovit gott och är utvilad. Somnade strax efter nio igår och vaknade runt 6 tiden idag. Känns bra! Praktiken har gått minst lika bra idag och jag stortrivs verkligen. Sedan halv två har jag suttit i möte med personalen på min våning och personal från våningen under oss, det var faktiskt intressant. Man kan inte låta bli att känna sig snäppet vuxnare :) Lärde mig en hel del om olika slags rullstolar också som arbets terapeuten pratade om. Sitter hemma hos pappa nu, kom hit för sisådär tio minuter sen och dricker ett stort glas juice. Snart kommer Tämi hit. 

Imorgon är jag ledig, fett skönt! Och på fredag börjar jag så sent som 16.00 om jag inte läst fel. Ska ta och kika på det lite senare. Måste nog säga att jag faktiskt gillar mitt schema ändå, det är rätt okej :) Näe, nu ska jag läsa lite bloggar och kolla FB. Puss på er.

Kommentarer
Selma

Fan va fint namn du har!! ;) hahahahaay



Blogg: http://selmas.myshowroom.se
2012-01-18 @ 18:32:17


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!