Its my time to shine

Jag har kommit en bra bit på vägen. Börjat skita i alla och tänka på mig själv. Man ska inte lita på någon, öppna sig för de närmaste och bara skydda sin familj, för de är dem enda som kommer att skydda dig och finnas vid din sida för alltid. De här året ska jag lägga ner all min energi på skolan och jag kommer inte hjälpa många som ber om hjälp. För när man ger någon lillfingret käkar dem hela handen. Jag har inte tid för drama och onödigheter. De här året har jag bara tid för mig själv. Ska peka fingret åt alla. Ni som jag bryr mig om, ni vet var ni har mig och det räcker gott och väl. Jag ska göra allt i min makt för att få en tryggad framtid. Inte för att vara hon tjejen som ställer upp för alla. Fuck that! Jag kommer inte ta åt mig av de folk varken säger eller gör som innan har sårat mig. Jag har bestämt mig för att leva mitt liv och inte låta någon trycka ner mig. Det kommer inte röra mig ryggen längre. De enda som finns i slutändan är din familj. 2012 here i fuckin come!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!