God natt!

Kom precis ut ifrån en dusch och ligger nu i sängen redo för att sova. Imorgon väntar ännu en tidig morgon. Det har varit så himla roligt idag. Nytt, lärorikt, roligt och otroligt gulligt. Alla är så vänliga och jag trivs verkligen på praktiken.

Kände för att sova hemma hos pappa inatt, mysigt. Hör hans turktv ända in i rummet. Varför hör svartskallar så "dåligt" ? De har jämt maxvolym på ALLT och i telefonen är de värst haha...

Nä ska se om I svarar på mitt mess och prata i telefonen en stund annars ska jag sova så jag orkar upp imorgon. Puss på er så hörs vi!


Kommentarer
Leila

I den underbara svartskalle-kulturen så handlar det om att pratar du inte högt så hörs du inte, och eftersom det är en massa kackel vid umgänge så är det inte konstigt att många av oss fått lite nedsatt hörsel. ;)



Blogg: http://giwen.blogg.se/
2012-01-17 @ 12:14:14


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!