God morgon!

Somnade hos pappa igår efter allt svullande, skulle egentligen träffat min kontaktperson på kvällen vilket gick helt åt skogen efter som att jag sov som en liten björn. Dessvärre vaknade jag kl. 2:17 och var pigg, så här har jag legat sen dess. Måste försöka sova lite till innan jag ska upp men det är så jobbigt när magen skriker och ögonen är klarvakna.. Ligger här och tycker synd om mig själv typ. Messar, kollar runt på fb, läser bloggar. Inget intressant händer, så dött!

Just det! Jag fick reda på var min praktikplats håller hus och de ligger jätte nära mig, perfekt!


Kommentarer
swägy

Hej är det din väninna tamara på bild ? Man ser likheterna speciellt ögonen puuuus



2012-01-11 @ 22:38:35


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!