FREDAG.

Anonym: jaag hitta din blogg för ca 2 månader sen och är så ledsen över att inte såg den innan, snälla börja blogga igen !

Svar: Tack så jätte mycket! Jag har inte slutat blogga, har bara inte orkat skriva något speciellt idag :) puss på dig.


Tycker att kommentarer på bloggen har varit lite sega den senaste tiden men har märkt att frågelådan kommit till användning istället. like that! :)

Sitter hemma hos papsen, forever alone. Farsan drog till en kompis för en halv timme sen och brorsan är och kollar på film hoss några vänner. Antar att de kommer hem om några timmar. Jag orkar inte gå hem idag så jag sover här inatt igen. Imorgon, på söndag och på måndag är det pluggdagar som gäller så ta inte illa upp om jag inte är så aktiv på bloggen, jag kommer tillbaka på måndag kväll i så fall :)

Så himla tråkigt att lovet snart är slut, det har varit så skönt. Så avslappnat. Men snart sätter skolan igång och efter första veckan i skolan börjar praktiken (ålderdomshem). Ska sköta mig väl och hoppas på att få jobb där på sidan av sen. Skulle vara fett med lite extra cash i fickan. Dessutom är jag myndig, vilket är ett plus. Kan jobba kvällar osv. Hoppas hoppas! Det är rätt bra para inom de arbetet också. Har en vän som haft jobb sedan första året på gymnasiet efter första praktiken. Weey!



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!