Fredag

God morgon peps! Morgondamp med Tamara till neymar sången Hahhaha, bästa låten att vakna till! Ringde min älskling och skulle se om han vaknat men icke, fast 30 Sek efter ringer han och sover i telefonen haha stackars mitt hjärta jag sa åt han att han skulle höra av sig när han vaknade istället men han ville vara kvar i luren förstod dock inte ett skit av vad han sa :) nu ska jag och frugan dricka kaffe! Mwaa

Jag vet att det sårade dig, men jag vet också att du klarar dig vidare utan mig. Jag önskar dig all lycka i framtiden. "man vet inte vad man har förens man förlorar det" det var tvunget att gå såhär långt innan du kunde inse.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!