Filmkväll med frugan

Ytterligare en kommentar.

tro mig, om jag inte hade vetat vem det är hade jag inte yttrat mig. Jo det är korkat o omoget att välja de slags av umgänge. Du kommer förstå när du blir lite äldre :)

Svar: jag har alltid umgåtts med dessa "typer" av människor, kanske inte just I men många av hans vänner och de är goda människor. Du är varken min mamma eller pappa. Jag vet vad jag sysslar med och jag tycker om dessa människor, I är en underbar person bara man lär känna honom. Only God can judge. Låt mig sköta mitt så sköter du säkert ditt super bra! :)


Jag och frugan kom precis hem ifrån Ica, vi missade se första 20 minuterna från filmen men det gör inget. Nu ska vi feta oss med dip och chips framför filmen som går på fyran. En komedi film. Så ni som inte kör all in ikväll kan ju parkera röven i soffan och kolla på den med oss (från olika tv-apparater) puss



Kommentarer
Anonym

haha jisses, du är verkligen ung & otroligt DUM! sätter punkt här.



2012-01-13 @ 23:54:43
Hanna

Hej Selma jag undrar ifall du kunde sätta in en video där du visar hur du fixar dina ögonbryn? Och vad du använder? Skulle vara tacksam över det :)



2012-01-14 @ 00:18:57
ord blir meningar

asså hahahah människor tror de alltid vet bäst! de är ditt liv, DU går din egna väg gör dina egna val, VÄLJER DINA EGNA VÄNNER. Shit asså. fuck sånna du borde inte ens ta tiden o svara på kommentarer som dessa =)



Blogg: http://ordblirmeningar.blogg.se/
2012-01-14 @ 12:21:05


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!