Ett gott skratt förlänger livet

Har legat och pratat i telefonen med min saknade Veronica i en timme nu. Alltid lika roligt att prata med henne, det känns som att man är med henne trots att det bara är via telefonen. Så himla skön människa! Behöver henne vid min sida nu hihi :)

Har även hällt i mig två stora koppar kaffe och försämrat mina lungor med lite rök. Kan stolt säga att jag röker mindre nu än vad jag gjorde för två månader sen. Ibland röker jag bara 3-5 cigg om dagen nuförtiden. Innan kunde jag röka upp till 1 pack dagligen. Go selmish!! Å andra sidan är det inte så att jag bestämt mig för det, utan det har bara blivit så. Härligt! Aee, nu ska jag fortsätta lata framför TVn. Peace!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!