Duschen next

Håller på att tvätta kläder, ska ta mig en dusch och sedan hänga upp kläderna. Efter det ska jag kolla på ett arbete och sen prata i telefon tills ögonen stängs. Som ni vet börjar jag praktisera på ett äldreboende imorgon, i fem veckor framöver så imorgon ringer alarmet en timme tidigare än vanligt och det borde bli en utmaning men jag brukar vara pigg när det är något nytt som väntar, hur lite jag än sovit. Är lite nervös men det ska bli roligt och intressant att få se hur dem jobbar. Berättar för er hur det gått när jag slutat imorgon. :)

Aja, nu: duschen och sedan hänga tvätt. Höra imorgon igen puss och god natt.

Bjuder på en bild från igår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!