11 januari 2012

Skolan gick skit bra, matten var inställd och på gympan dansade vi loss hhahahaha läraren körde riktigt grymma moves. Kunde inte hålla mig för skratt.

Efter skolan mötte jag upp brorsan på stan som tecknade ett nytt gymkort, s snart lär han ser ut som en biff igen. Efter det käkade och så plockade gabi upp oss och lämnade mig hemma, bästa han! Slapp ta spårvagnen.

Gick hem till pappa och läste lite ur boken jag lånade till svenskan "sho len". Älskar de böckerna. Har redan läst ettan. Och efter några sidor slocknade jag haha! Vaknade nu. Ska ta något att äta, vänta på tami och röra mig hemåt. Har sovmorgon till kl tio imorgon och slutar runt tolv hoppas jag! Geeeryyyymt.


Kommentarer
ord blir meningar

omg du anar inte hur GOTT det där ser ut.



Blogg: http://ordblirmeningar.blogg.se/
2012-01-11 @ 22:40:20


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!