UPPDATERING.

Fick en kommentar i min frågelåda där en skrev att man inte kan kommentera min blogg. Jag vet! Och jag tycker det är fett kefft. Så som jag förstått, går det inte att kommentera mina inlägg som jag skriver ifrån mobilen (iPhone appen) men jag förstår inte varför det inte går och hur man fixar det. Jag har bett Ksenia kolla min blogg och hon har gjort det, men allt stod rätt till så det har något med appen att göra. För i detta inlägg som jag skriver nu kommer ni kunna kommentera, skriver nämligen ifrån datorn. 

Nog om det. Jag sitter här nyduschad och ska alldeles strax smörja in mig i body lotion. Den nya jag köpte gör kroppen riktigt mjuk, den är blå och heter Body milk om jag inte minns fel. Sedan ska jag försöka ta något att äta, jag har bara ätit lite lasange idag som mamma kom och lämnade på morgonen och sedan choklad och godishjärtan som jag fick av min älskling. 

Ville bara säga att jag har världens underbaraste vänner som jag älskar grovt! Ni förgyllar mina dagar. Ni är grymma och jag är så tacksam över att jag har er i mitt liv. Ni vet vilka ni är. Dessutom måste jag skriva något som jag glömt. Rose, min älskade Rose väntar sitt första barn och jag är SÅ glad för henne och Pattes skull. Sedan väntar min fina vän Kimpan sitt andra barn. Mina underbara vänner!! Jag är så förväntansfull hihi :)

Kommentarer
carmen :D

kom ti malmö selmis! vi ska göra kaaoooozzzz



Blogg: http://chiquititaa.blogg.se/
2012-02-16 @ 14:31:50


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!