Update

Eftersom att min dator är sönder uppdaterar jag endast ifrån mobilen. Kommer att skriva de gångerna jag skriver ifrån en dator så ni vet när ni ja kommentera inläggen.. Ska försöka fixa en ny dator så fort som möjligt.. Det jag vill komma fram till är att enda sättet för er att fråga mig saker eller kontakta mig är via min frågelåda och till min mailadress.

På tal om något helt annat, senaste tiden har jag blivit helt nerkärad i små barn. Jag vill ha en liten bebis. Jag har egentligen en plan och det är att gå ut skolan först innan jag hämtar ett barn till världen, dels för att ungen ska få en bra uppväxt och för att jag själv inte ska ha en tung börda på mina axlar. Skolan ska vara färdig! Jag vill ge mitt barn allt jag själv inte fick och mycket mer. En fin bostad, en god ekonomi, en bra pappa, en kärleksfull familj och allt däremellan. Men jag kan inte låta bli att längta. Har såna här perioder då jag tänker på det hela tiden. Haha fy Selma ge dig nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!