UPDATE

Hej bloggisen!
Känns som det var fett länge sen jag skrev ett inlägg ifrån datorn, har ju bara skrivit ifrån telefonen. Funderar till och med på att säga upp mitt bredband eftersom att jag knappt använder datorn/internet. Nu sitter jag i alla fall ensam igen, har haft besök av Bella och Lara. Tur att vi kunde göra varandra glada i några timmar i alla fall och vara fejkade romantiska. Vi tjockade oss med massor choklad och givetvis KAFFE! 

Jag hoppas att ni får en mycket bättre alla hjärtans dag än mig, men å andra sidan tycker jag att man ska uppskatta och ge lika mycket kärlek som man gör idag, ALLA andra dagar också. Men visst är det mysigt med en extra kärleksfylld dag. Aja, Har inte så mycket mer på hjärtat. Ska läsa lite bloggar nu och bara nörda FB. Ikväll ska jag träffa min söta Svarting en stund också. Weey!

Eftersom att det är något fel på att kommentera min blogg så kan ni alltid ställa frågorna i min frågelåda i vänsterspalten :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!