TOP MODEL SVERIGE 2012

Jag har suttit och tittat på Top model Sverige via tv3 play. Det är otroligt roligt att man får se Klara på tv, följer faktiskt hennes blogg och hon är helt sjukt duktig som modell. Hoppas att hon eller Jamila tar hem hela skiten. Det finns också de som gör bort sig som fan hahaha, rolig tv! Och ni som följer programmet, förra veckan åkte Ivana ut och jag vill bara säga att hon och jag har tvär lika röster. Det var Natto, en vän som tipsade mig om att lyssna på hennes röst haha. Sjukt! "SELMA KOLLA PÅ TOP MODEL, JAG TRODDE DET VAR DU SOM VAR PÅ TV NÄR JAG HÖRDE RÖSTEN SÅ JAG SPRANG OCH KOLLADE!" haha. 

Nu ska jag läsa lite bloggar och slänga iväg ett sms till mitt hjärta, hade bäst så länge så hörs vi säkert senare. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!