Somnade visst..

Visst är det konstigt (men en otrolig känsla) att man ringer sen man tycker om först av alla när man vaknar trots att man har en hel rad med andra missade samtal som kan vara viktiga.. Det bara är så, jag måste ringa min igor först! Han fick mig att piggna till lite, berättade gamla händelser hahahahahaha och sedan la vi på. Behöver inte mycket från honom för att bli glad.. Bara höra hans röst räcker :) vi ska alltid hålla ihop älskling. Lovar.

Wuuups.. Vi somnade visst. Viccy hade varit här och knackat och plingat men ingen av oss vaknade.. Har ångest nu haha men hon kanske får skjuts tillbaka hit lite senare. Nä nu ska jag upp och göra lite kaffe till mig och frugan. hörs sen


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!