Shut the fuck up!

Jag fattar inte vad det är för fel på människor. Varför ska ni lägga näsan i blöt? Låt mig leva mitt liv. Jag vet vad jag ger mig in på och jag klarar av att stå på egna ben utan att jag hör folk säga att de är oroliga hit och dit. Its my life ok? Jag föddes inte igår, jag har klarat mig själv en god tid, jag har en hjärna, jag vet hur man tänker och jag vet att det jag sysslar med just nu bara gör mig lycklig. Jag har ingenting att vara rädd för. Jag är trygg, glad och lycklig. Låt mitt liv vara, om någonting någonsin skulle vara ett misstag så kommer jag ta lärdom av de. Min mamma har alltid låtit mig ta egna beslut för hon säger att livet är ett stort test och du kommer bli testad, lyckas, misslyckas och ta lärdom. Så lyssna på min mammas ord, så som jag gör. Jag anser att jag inte har något att förlora, utan mer att vinna. Har vunnit, vinner hela tiden. Sköt era liv, så sköter jag mitt. Sätter punkt här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!