Orättvist!

Jag ligger i min säng och tycker seriöst synd om mig själv. Fattar inte vad det är som håller på att hända med mig jag vill ju vara frisk. Jag menar, jag ligger vaken i sängen, kan inte sova, inte äta, inte något. Kul liv? Känner mig yr också. Nej jag ska väl ligga här brevid machoman, på min värmefilt och fortsätta hata mitt liv framför tvn. En sak som gjorde mig glad var i alla fall att höra min mans röst imorse. Varför han vaknade så tidigt kan man undra, han är som en sovande teddybjörn annars men idag var han pigg och det var ju till min fördel i alla fall haha. Jag slapp känns mig ensam, trots att det inte var fysiskt. Nej nu börjar jag bara babbla på här, talk to you later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!