Onsdag

God morgon! Jag somnade strax efter kl 22 igår, fett skönt! Vaknade vid halv 7 idag men gick inte upp förns kl 7 så jag fick stressa lite men i tid kom jag. Sitter just nu på matematiklektionen och som ni alla vet HATAR jag det! Därför plockar man fram telefonen och bloggar och fotar istället.. Så skönt att jag inte kommet ha matte i 2an, har nämligen valt bort det. Himmelriket! Slutar rätt sent idag, ska hem och plugga direkt med mina vänner så vi hörs väl nån gång senare. Hade bäst så länge, puss.

(skulle publiceras vid 10)


Kommentarer
carmiis

talang där gumman!!:D



Blogg: http://chiquititaa.blogg.se/
2012-02-29 @ 19:22:40


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!