My day

Hellow sweeties!
Vad gör ni? Jag antar att det är för att jag mobilbloggar som ni inte kan kommentera. Men ni har alltid frågelådan i vänstra spalten!

Idag har jag faktiskt träffat brorsan och umgåtts lite med han. Pratat lite om Turkiet som jag förmodligen ska till i sommar. Har även skrattat åt pappa och hans svenska. Nu framåt kvällen har jag bara varit hemma med Tamara och skrattat åt allt och inget. Saknar min älskling också!! Puss på han!

Imorgon ska jag träffa min älskade vän dani som äntligen fått sin första permiss, han får dock inte vistas ensam så två plitar kommer gå med oss ÖVERALLT. Mindre kul men thats life. Saknar min vän och det ska bli grymt kul att få träffa honom. Äta mc är nog det första han ska göra HAHAHA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!