Mitt liv har en mening

Jag har förlorat mycket i mitt liv, jag har varit med om mycket i min uppväxt, jag har blivit trampad på, jag har varit instängd i mig själv men allt dåligt jag varit med om har nu förändrats. Du kom in i mitt liv och gav det en mening igen. Jag mår aldrig dåligt längre, visst saknar jag min moster - men det kan INGEN ändra på. Annars mår jag alltid bra. Förut var jag jämt så ledsen, trots att jag inte visade det inför folk. Jag kände mig ofta vilsen trots att jag visste var jag stod. Jag hade ångest och mådde skit rent ut sagt. Du har räddat mig. Varje gång du visar hur mycket du bryr dig om mig, varje gång du får mig att skratta känner jag mig verkligen lyckligt lottad. Du har fått mig att inse att det alltid finns nya möjligheter. Du är min nya möjlighet. Du ger mig kärlek och behandlar mig som ingen annan gjort. Ingen kommer nog någonsin förstå sig på våran relation. Vi kan verkligen prata om allting. Jag ler lika mycket varje gång när du säger att du hatar mig haha. Som sagt, ingen kommer någonsin förstå sig på oss. Du lyser upp mina dagar hjärtat. Du får mig att må bra och jag ska göra allt i min makt för att bevara det vi har rent. Vi ska kämpa och hålla ihop tillsammans. Det roliga med oss är att vi båda är skadade och kommer så bra överens. Jag måste faktiskt erkänna att jag längtar tills den dagen vi ryker ihop och bråkar HAHAHA. Två skadade jävlar som gör kaos liksom. Tänk vilken kaos-scen vi kommer ställa till med. Jag tycker om dig så sjukt mycket. Jag trodde aldrig att det skulle bli såhär mellan oss men du har fångat mitt hjärta med storm, precis så som jag har fångat (snott) ditt hähä! Tillsammans är vi oslagbara mitt hjärta, tillsammans kommer vi komma långt. Bara ett samtal från dig kan göra min dag. Jag älskar dessutom dina söta morgonsamtal när du knappt är vaken eller vet vad du heter haha "god morgon älskling, du har mitt hjärta. Ska sova lite till puss god natt" Alltså jag smälter! Mitt leende är ända i himlen vid de tillfällena. Du har förändrat mitt liv på så kort tid och det är jag mer än tacksam för. Du räddade mig. Min hjälte. Tusen pussar till dig. Jag hatar dig.. Hihi.

Jag märker att jag blivit känslan på nytt men det är väl så det är när man går runt och tänker på en och samma person 24/7 non stop. Hoppas ni inte tycker det blir för tjatigt hähä.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!