Min största saknad här i livet

Det är du min stjärna, du är min största saknad här i livet. Du var min stjärna ifrån början. Redan från mina första år, du fortsatte att vara min stjärna och här står jag idag och fortfarande är du min stjärna. Numera den största stjärnan i himmelen. De tomrum du lämnade kvar här på jorden kan ingen fylla ut igen. Det fanns bara en som du, det fanns bara en stjärna. Din doft besöker mig ofta och det får mig att vilja åka hem till dig och krama om dig. Men i nästa sekund påminns jag att du inte längre bor där vid hamnen.. Du har flyttat upp till himmelen, till paradiset. Varje gång jag åker förbi din lägenhet blir jag helt tom i kroppen, det ser så mörkt ut där inne till skillnad från din tid där. Du pysslade alltid, hade alltid fint i fönstret när man kollade in. Min moster, jag längtar tills vi ses igen. Jag längtar med tårar i ögonen och en skakig röst. Jag saknar dig och jag vill bara krama om dig, skratta och känna din värme av kärlek. Tack för allt du gjort för mig, du är en stor del av vem jag är idag. Du har format mig, tillsammans med mina föräldrar. Jag älskar dig moster.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!