Min prinsessa

Efter att Viccy och Bella åkt, gick jag och min lilla zara till HC och köpte hårfärg. När vi kom hem lagade vi käk, åt, färgade håret (hon fick 3 slingor) sen spelade vi kort och flög flygplan i sängen haha så mycket vi skratta jag och min lilla prinsessa!

Hennes mamma kom precis och hämtade henne. Nu ligger jag i sängen och försöker få tag på Tamara.. Hennes lur har dött och hon kom fram till nkpg vid halv 7 och sa att hon skulle åka till mig direkt, men två timmar har gått och än har hon inte dykt upp. Börjar bli orolig. Ska testa att ringa hennes andra nummer nu och hoppas på art någon av de är på.. Väntar bara på att hennes pojkvän ska skicka de numren.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!