Me, myself and I

Fan vad skönt jag har haft det ikväll! Har njutit av varje sekund, älskar bär jag har såna här stunder. Har legat och kollar på flera filmer. Förut såg jag en film som hette en kvinnas hämnd, den var grym! Har sett den innan men det var länge sen så jag mindes inte så mycket. Hon var grov.

Emellanåt har min älskling ringt och berättat roliga händelser haha har dött av skratt varje gång. Känner ett jag börjar skriva lite väl ofta om honom men det gör väl inget. Han är min stora bebis :) nu ska jag fortsätta kolla på en annan film. Vet dock ej vad den heter men sak samma. Hade bäst, festa lugnt och sov så gott allihopa. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!