Måste bara uppdatera!

Jag kände bara för att skriva nu när http://blogg.se">blogg.se appen äntligen är uppdaterad. Nu kan man kolla statistiken och lägga in inläggen i kategorier, det kunde man inte förut. Jag tror dessutom att det ska gå att kommentera nu igen också. Vi får hoppas på det.

Dagarna som varit har jag bara myst, men igår var jag ute på en långpromenix med syrran och tugay sedan storstädade jag också. Och idag åkte jag och handla mat på morgonen med Rose och Patte, sen så var jag även på ett möte - så myst har jag faktiskt inte bara gjort. Har varit duktig också!

Nu ligger jag i ett varmt bad efter att ha MYST framför en film med jordgubbar och smält choklad hihi. Mitt liv har blivit så skönt på något vis. Trots dess brister. Älskar känslan som min bebo ger mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!