MÅNDAG

Vaknade upp 7 imorse, tillbaka till skolbänken! Fixade mig och kicka till skolan för att möta upp mina två pinglor som kom och mötte mig, den danska och den bosniska. Skolan gick bra och lektionerna bestod som vanligt av skratt OCH PLUGG, vem kan begära att man ska vara tyst när man är tillbaka i skolan efter 6 veckor? NRJ kicken var grov alltså, och grövre blev den när vi hällde i oss power king.. Dessutom skrattade lärarna med oss och övriga klasskamrater. Fick lyckligt nog sluta 1 timme tidigare så nu sitter jag och syrran hemma hos brorsan. Vi ska strax röra oss mot hageby.

Ska hem till mig och hämta lite räkningar för att sedan gå till pappa och betala dem (min dator är ju sönder) sen kanske jag ska träffa Bella en stund. Är så sugen på MC! Ah..

TTYL

(inlägget skulle ha publicerats för flera timmar sedan men ser nu att det aldrig gjorde det och bilder går ej att ladda upp..)
Update:

Vi käkade mat hos brorsan och hans tjej, drack kaffe, snacka skit och jag lekte loss med lilla Liam :) senare framåt kvällen mötte jag upp tami i stan och åkte hem till mig. Sitter just nu på toalett stolen och kollar på när tami sköljer ur hårfärgen. Ska ta en dusch strax och sedan sova. Sovmorgon har jag imorgon weeeey!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!