Måndag

Hej bloggisen!
Jag har inte varit så aktiv för att jag inte haft något speciellt att skriva. Har egentligen inget speciellt på hjärtat nu heller men tänkte ändå uppdatera lite. Såg ni på big brother igår? Hanna bloggaren är med och jag vill bara döda henne :) sedan har vi en blivande mamma i huset också, vilken grej asså! Vad tänker kvinnan med? Hon ska föda om 4 veckor. Var är vägen påväg? Som min prinsessa verro skulle säga haha. Visst pappan till barnet är ute ur bilden men vad säger hennes familj om att on går inte i huset? Hur tänker hon själv? Aee det är verkligen ett bevis på att det finns folk till precis allting. Sipan i huset påminner lite om min kära vän Gabi haha fett roligt!

Vad gör jag förresten? Jag diskade precis och innan det smörjde jag in mig i body lotion efter en lååååååång dusch. Är len som en babyrumpa. Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte än. Hör av mig senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!